פירות לשייקים – תוספת טעימה לחיים

פירות לשייקים

מחפשים פירות לשייקים?

ישראלים רבים אוהבים ליהנות משייקים טעימים. לפעמים זוהי ארוחת הבוקר, לפעמים הקינוח ולפעמים בוסט אנרגטי באמצע היום. בכל הארץ יש דוכני שייקים, אבל אם אתם באמת אוהבים שייקים ולא רוצים להוציא סכומי עתק, כדאי להתחיל להכין אותם בבית.

אנו שמחים לבשר לכם כי ספקית הפירות הקפואים ג‘וסי מבצעת משלוחי פירות קפואים עד הבית. פתרון מעולה עבור מי שמחפש פירות לשייקים, אך כמובן שיש להם גם יישובים נוספים. ג‘וסי מציעה משלוחים גם ללקוחות פרטיים וגם לבעלי עסקים, וניתן לקבל את המשלוחים ברוב יישובי הארץ. בין היישובים בהם אנו מחלקים ניתן להזכיר את אשדוד, ראשון לציון, חולון, פתח תקווה, תל אביב, הרצליה, נתניה, זיכרון יעקב, חדרה ועוד. אנו עושים את כל המאמצים להרחיב את מעגל ההספקה ולאפשר לכולם ליהנות מפירות קפואים, באיכות גבוהה ומחירים אטרקטיביים.

פירות קפואים
על מנת לתת מענה ללקוחות פרטיים המחפשים פירות לשייקים, כמו גם עסקים, אנו מציעים מארזים קטנים וגדולים לבחירתכם. ניתן למצוא מארזים של 500 גרם ועד מארזים של 2 קילוגרם עבור לקוחותינו הכוללים מסעדות, בתי מלון, בתי קפה, דוכני שייקים, קונדיטוריות ועוד.

פירות קפואים

לפעמים שואלים אותנו למה דווקא פירות קפואים. יש הרבה מאוד יתרונות לפירות קפואים, והם מורגשים גם אצל לקוחותינו הפרטיים וגם אצל בעלי העסקים. למשל יתרון חשוב ומרכזי הוא האפשרות ליהנות ממבחר עשיר של פירות בכל חודשי השנה. פעם התרגלנו שצריך לחכות כל החורף בשביל הפירות הטעימים של הקיץ. כיום אנחנו יודעים כי לא צריך לחכות, אפשר להזמין מנגו, אבטיח או כל פרי קיצי אחר גם בחורף. ואפשר גם פירות חורפיים בקיץ.

בשורה התחתונה אתם יכולים ליהנות מפירות לשייקים מכל הסוגים בכל הימים. יש לנו מבחר הכולל אפרסקים, משמשים, אנונה, תותים, מלונים, גויאבות, דובדבנים ועוד סוגים רבים.

האפשרות ליהנות מכל סוגי הפירות בכל עונות השנה היא בהחלט יתרון ענק של פירות קפואים, אבל זהו ממש לא היתרון היחידי.

פירות לשייקים

מלבד האפשרות ליהנות מכל סוגי הפירות בכל עונות השנה ישנו עוד יתרון חשוב. הפירות הקפואים מוכנים לשימוש מיידי, ומייד תבינו מה הכוונה ולמה זה כך כל חשוב.

כמה פעמים הייתם בסיטואציה שבה התעוררתם בבוקר ורציתם משהו שהוא גם טעים וגם בריא. אבל יש לכם מעט זמן להתארגן ואתם לא רוצים לבזבז זמן, וגם לא להתחיל לעשות בלאגן בבית. האם באמת תתחילו לקלף קיווי ואננס בשביל להכין שייק פירות? סביר להניח שתוותרו.
וכאשר אנו אומרים תוותרו, זה גם אומר שתחליפו את ארוחת הבוקר הבריאה באיזה בורקס וקפה על הדרך.

בעזרת פירות לשייקים כל הבלגן והתירוצים נגמרים. הם פשוט מוכנים לשימוש מיידי. אין צורך לקלף פירות קפואים, אין צורך לשטוף או לחתוך. הכל מגיע בצורה המתאימה להכנסה מיידית לבלנדר ולחיצה על הכפתור. אין דבר קל מזה.

יש לכך השלכות מרחיקות לכת. המשפחה שלכם צפויה להתחיל לאכול בצורה בריאה יותר, זה שינוי משמעותי מאוד בחיים.

פירות לשייקים
ואפשר לדבר גם על יתרונות נוספים של פירות קפואים:

ניתן לקבל אותם עד הבית. זה חוסך לכם זמן וזה חוסך לכם את הצורך לסחוב שקיות סופרמרקט כבדות המלאות בפירות.
ניתן לאחסן פירות לשייק במקפיא בקלי קלות. אתם לא צריכים לעשות מקום לאבטיח או האננס, הכל מגיע בצורה הנוחה לאחסון. ניצול מקסימלי של המקפיא.
מחזיק זמן רב בהקפאה – לא נמאס לכם לקנות פירות ולזרוק אחרי 3 ימים? מהיום תוכלו ליהנות מפתרון בעל חיי מדף ארוכים.

 

מאת מחיר קידום אתרים
Avinu.co.il